Sledování zásilek
Pokud potřebujete znát bližší informace o pohybu Vaší zásilky, klikněte na odkaz Zásilkovna, České pošty nebo PPL, podle Vašeho zvoleného doručovatele při dokončení Vaší objednávky. Poté napište číslo balíku, které Vám bylo zaslané při vyřízení objednávky e-mailem.
Trasovací číslo začíná Z (123 456 789)
Trasovací číslo začíná DR nebo EE
Číslo zásilky zadejte bez mezer
Zadejte číslo zásilky bez mezer.
Poznámka: u dopravce Top Trans vás budeme informovat osobně.
Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:
- Věnujte pozornost vnějšku balení, zejména zkontrolujte povrch zásilky a lepicí pásku.
- Porušení, trhliny a obzvláště pak průraz kartónu nebo deformace rohu balíku mohou znamenat neopatrné zacházení se zásilkou během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
- Pokud tedy při kontrole u převzetí narazíte na výše zmíněné ukazatele toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, nebo možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči!
- Trvejte na sepsání reklamačního protokolu nebo sepsání záznamu o stavu v jakém byl balík doručen. Zajistíte tak snazší řešení případné reklamace.
Zpozdilo se dodání vaší zásilky?
Zásilka již pravděpodobně není u nás, proto kontaktujte vybraného dopravce, který vám sdělí podrobnosti. Popřípadě volejte nám na toto číslo +420 724 000 088